oh my!!!

Herre Gud va fort tiden går. Aj aj aj.. ja ja, mycket har hänt. Min älskade underbara lilla lace har vandrat vidare till trappalanda. Allt gick lugnt till och hon bara somnade in. Skönt. Men nu i efterhand känns det konstigt att hon är borta.. Men så är det. Det var det bästa för henne. 

"Lilla"  Twix då. Jo jo han är ju bara 168 cm idag. 2-ÅR.  Helt sjukt. Men oj så fin han blir. Vi löshoppade honon lite förra helgen. Med dom långa benen och den balansen han har i hagen trodde jag att han inte skulle kunna ta sig över några hinder i dagsläget. Men jag säger bara WOW! Helt sjukt. Den tekniken, taxeringen och viljan växer inte på träd. Naturbegåvning. Han blir kul att följa!

Pastelle åker på lördag. Jag skall byta henne mot en 3-årig valack. Det skall bli kul att ta nya tag nu! =) Men jag måste säga att det är lite sorgligt att lämna henne. Hon är så go nu. Visserligen håller jag ju bara på me henne i stallet men ändå. SÅÅÅÅÅ GOOOO!

Till sist ett STORT tack till Sofie för vad hon gör med mina hästar! Hon håller dom så otroligt fina och det syns verkligen på dom att dom trivs. De är så trygga. Hon är helt enkelt världens bästa extra mamma.


Pastelle o Sofie




Hydrus!




Ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0