Då var man inne i Blogg-träsket me då!!!!

Välkomna till min blogg!!

Kan väl inte öppna bloggen bättre än att säga att om mindre än en vecka hämtar jag ut nycklarna till min alldeles alldeles nya, egna lya!! =) Ska bli sjukt kul!! Dock aningen nervös hur jag skall klara mig utan min mamma som städar, tvättar och lagar mat åt mig. Men det blir nog inga större problem! Det är ju inte direkt långt hem till mammi! 

Med detta ville jag väl egentligen bara säga : Förbered er på en ruggig inflyttningsfest!! 

OK ! Vad har hänt idag? Jobbat! Oj va duktig man känner sig! Inser när jag sitter och planerar veckan att den är smockfull! 

Måndag: Jobb
Tisdag : Match  Gais - Elfsborg  18.00 Valhalla IP
Onsdag: Jobb + Bowling =)
Torsdag: Jobb + auktion + personalmöte
Fredag: Jobb + sjuk uppladdning inför morgondagen
Lördag: FREEPORT AWARDS!
Söndag: Rehab

Nu väntar sängen =)

Natti Natti



Trollet själv =)




Söta Sanna!


Lollo O Anders!


Kommentarer
Postat av: lollo

wow kul.....inflyttningsfest....jihaoooooo sköt om dej love u...du btyder jttemkt för oss ska du veta...kram

2009-02-23 @ 00:46:46
Postat av: Sanna

2009-02-24 @ 11:38:30
URL: http://inspiredbyme.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nämen titta.. Jag fick vara med på bild! RING MIG!!

2009-02-24 @ 11:39:03
URL: http://inspiredbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0