Heja GAIS!!!!

Såååååååååååååå ja!!! 2-0.. Mer av det tack!!

Valahalla IP var allt utom varmt idag! Trodde ett tag att mina tår hade sagt upp sig och gått hem!

Jag och sanna skulle ju smälla i oss varsin semla innan matchen! Men icke. Då vi skulle göra entré på Brogyllen var det kö ut på gatan! Så ingen semla blev det. Tur i det läget att man har en mamma som mer än gärna köper semlor, så när man kommer hem, totalt nerfrusen, står det en semla i kylen o väntar på en! Kan livet bli bättre?

Inför flytten skall ju endel saken shoppas! Tex en soffa! Men vilken är då frågan? Kanske att jag har hittat en jag gillar, men med min beslutsångest lär väl min lägenhet inte få någon soffa! 


Här e min vackra vovvi! =)
 


Och hur vacker är inte han då?? Saknar totti =(





Nu väntar semlan och en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: lollo

ååååå jag saknar ottttttttooooo

2009-02-24 @ 23:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0