Jaha ja!

Hej på er!

Länge sedan nu!
Jaha vad har hänt sen sist?
Nu sitter jag ensam i min lya! Fy fan för att vara ensam! Det är nog det tråkigaste som finns. Ja Ja.

Det börjar arta sig i lägenheten. Lovar bilder någon dag!

Vad händer? Högskoleprovet på lördag. Skall bli sjukt spännande! Plugg har ju aldrig varit min starka sida! Men vem vet. Man kasnke överraskar!

Sorgligt men sant : Min underbara fina lilla Lace som har gett mig den finaste lilla hingsten i världen skall efter trogen tjanst få vandra vidare till de evigt gröna ängarna i trappalanda! Det skär i hjärtat men det är ett måste!













Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lollo

Hej going....säg till om jag kan hjälpa dej med ngt...jag finns här dygnet runt..får jag komma o hälsa på dej snart?? är jttenyfiken...saknar dej ..har inte hört av mej så mkt jag har inte mått så bra massa kramar Lollo

2009-03-26 @ 01:58:29
Postat av: Sofie Almqvist

Fina fina Lace!!=( Men du har ju världens goaste "lilla" hingst efter henne i alla fall! Han hälsar att han saknar dig jättemycket! Kram kram!

2009-03-27 @ 08:52:48
Postat av: Sara

Näe, varför ska Lace tas bort??

2009-03-29 @ 22:21:54
URL: http://piemolise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0